Regulamin

Regulamin sklepu internetowego www.planetabio24.pl

  1. Informacje ogólne
  2. Zamawianie towaru
  3. Płatność
  4. Dostawa
  5. Zwroty reklamacje
  6. Ochrona danych osobowych
  7. Kwestie formalne
  1. Informacje ogólne
    1. Sklep internetowy www.planetabio24.pl zwany dalej Sklepem należy do:
      Planeta Bio Joanna Mucek
      ul. Górna 24/16
      43-400 Cieszyn
      NIP: 5481192581
      Regon: 240026568
      tel. +48 661669778
      e-mail: biuro@planetabio24.pl
      nr konta ING Bank Śląski: PL 43 1050 1083 1000 0091 3719 9585

    2. Sprzedaż towarów odbywa się za pośrednictwem platformy www.planetabio24.pl (zwanej dalej Platformą) oraz w sklepach stacjonarnych Planeta Bio:
      1. Planeta Bio Cieszyn 43-400, ul. Wyższa Brama 8, tel.694695336,
      2. Planeta Bio Skoczów 43-430, ul. Mickiewicza 16, tel.728110132,
      3. Planeta Bio Jastrzębie-Zdrój 44-330, ul. Słoneczna 2, tel.668570980,
    3. Ceny produktów są cenami brutto (z podatkiem VAT) i wyrażone są w polskiej walucie: złoty.
    4. Dla stron transakcji wiążąca jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia.
    5. Zamieszczone w Sklepie informacje o produktach (np. opisy, skład, waga opakowania i inne) pochodzą od producentów, jednak Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ich niezgodność ze stanem faktycznym.
    6. Sklep informuje o stosowaniu pliki cookies (tzw. ciasteczka) na Platformie.
    7. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie, zmian cen produktów oraz zmian w funkcjonowaniu sklepu włącznie z wyłączeniem Platformy.

  2. Zamawianie towaru
    1. Zamówienia są przyjmowane za poprzez:
      1. Platformę przez całą dobę, 7 dni w tygodniu,
      2. telefonicznie pod numerem 661669778 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00.
    2. Zamówienia można dokonać bez konieczności rejestracji na Platformie.
    3. Osoba zamawiająca, zwana dalej Klientem, może złożyć zamówienie przez całą dobę, każdego dnia roku. Wyjątek stanowią dni przeznaczone na modernizację Platformy.
    4. Warunkiem złożenia zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia.
    5. Przyjęcie zamówienia oraz każda zmiana statusu zostają potwierdzone osobną wiadomością e-mail.
    6. Zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18.
    7. Realizacja zamówień może ulec opóźnieniu, z przyczyn niezależnych od Sklepu.
    8. W przypadku, gdy zamówiony produkt(y) nie będzie(ą) dostępny(e) w magazynie Klient zostanie niezwłocznie poinformowany w jakim terminie produkt będzie dostępny. Jeśli Klient nie zdecyduje się czekać ewentualna nadpłata zostanie zwrócona na konto.
    9. Do każdego zamówienia dołączany jest dokument sprzedaży - Faktura Vat, który zawiera ceny obowiązujące w chwili przyjęcia zamówienia.
    10. Sklep zastrzega sobie prawo do niezrealizowania lub wstrzymania zamówienia w przypadku, gdy:
      1. Klient nie przestrzega niniejszego regulaminu;
      2. Formularz zamówienia został wypełniony nieprawidłowo i/lub tylko częściowo;
      3. Dane klienta są nieprawidłowe lub nieprawdziwe;
      4. Wystąpi chwilowy brak towaru – patrz punkt 2.7.

  3. Płatność

    Sklep oferuje możliwość zapłaty w wybrany przez Klienta sposób:

    1. Przelew bankowy na konto ING:
      PL 43 1050 1083 1000 0091 3719 9585
      [w tytule: imię i nazwisko, nr zamówienia] [0,00 zł],
    2. Płatności internetowe PayU [0,00 zł],
    3. Płatności internetowe Shoper [0,00 zł],
      Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
    4. Karty płatnicze: [Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro] [0,00 zł];
      W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
    5. Google Pay [0,00 zł];
    6. Pobranie czyli płatność u kuriera [+3,99 zł],
    7. Płatność gotówką/kartą przy odbiorze osobistym w sklepach stacjonarnych [0,00 zł].

  4. Dostawa
    1. Dostawa produktów odbywa się w sposób wskazany podczas składania zamówienia.
    2. Jeżeli wybrano formę płatności przelew to przekazanie towaru do wysyłki następuje w ciągu 1 dnia roboczego od zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sklepu.
    3. Jeżeli wybrano formę płatności pobranie przekazanie towaru do wysyłki następuje od 1 do 14 dni roboczych.
    4. Na terenie Polski towar wysyłany jest za pośrednictwem:
      1. Firmy kurierierskiej [15,99 zł],
      2. Paczkomat Inpost [12,99 zł],
      3. Odbiór osobisty w sklepach stacjonarnych [0,00 zł],
    5. Przy zamówieniu powyżej 299,00 zł  koszt dostawy pokrywa sprzedawca.
    6. Wysyłki zamówień poza granice Polski realizowane są po indywidualnym porozumieniu stron. Koszt wysyłki ustalany jest każdorazowo indywidualnie.

  5. Zwroty i reklamacje
    1. Zwroty - odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży
      1. Każdy towar zakupiony na Platformie podlega zwrotowi  bez podania przyczyny według warunków określonych w ustawie z dnia 02.03.2000r. („Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.”) z wyjątkiem produktów ulegających szybkiemu zepsuciu.
      2. Klient Sklepu ma możliwość zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem odstąpienia od umowy jest niezwłocznie powiadomienie o tym Sklepu drogą mailową lub telefoniczną w w/w terminie.
      3. W celu dokonania zwrotu należy odesłać produkt w stanie nienaruszonym (tj. nieotwartym) w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki na poniższy adres Sklepu:
        Sklep Planeta Bio
        ul. Słoneczna 2,
        44-330 Jastrzębie-Zdrój
      4. Zwrot środków na konto bankowe następuje w terminie 14 dni roboczych od doręczenia do sklepu przesyłki zwrotnej.
      5. Przesyłka zwrotna musi zawierać:
        1. zwracany towar;
        2. dokument sprzedaży otrzymany od dostawcy;
        3. numer konta, na które ma być dokonana korekta wraz z danymi do przelewu.
        4. Koszty transportu zwracanych produktów ponosi Klient.

    2. Reklamacje
      1. W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową Klient ma prawo żądać wymiany towaru lub obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, jeżeli zawiadomi o takim stanie rzeczy Sklep w terminie 24 godzin od daty otwarcia opakowania, jednakże nie później niż przed upływem daty przydatności do spożycia.
      2. Warunkiem złożenia reklamacji jest niezwłocznie powiadomienie Sklepu drogą mailową lub telefoniczną.
      3. W celu dokonania reklamacji zakupionego towaru należy postępować jak w pkt 5.1.4.
      4. Koszt transportu produktów reklamowanych produktów ponosi Sklep.
      5. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki reklamowanej. Status reklamacji zostanie przesłany drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta bez względu na wynik. Brak odpowiedzi ze strony Sklepu oznacza pozytywne rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot należnej kwoty.
    3. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Klient powinien odmówić przyjęcia przesyłki i powiadomić o tym Sklep. Przyjęcie przesyłki przez Klienta oznacza potwierdzenie jej zgodności z zamówieniem.
    4. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

     

  6. Ochrona danych osobowych
    1. Dokonując rejestracji w Platformie, klient wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie podanych danych osobowych, w celu wystawienia faktury lub potwierdzenia sprawozdawczości finansowej.
    2. Dane osobowe Klienta nie zostaną udostępnione osobom trzecim, ani nie będą wykorzystane w celach niezwiązanych z działalnością Sklepu. Administratorem danych osobowych jest podmiot wskazany w pkt. 1.2.
    3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich modyfikacji, aktualizacji oraz może żądać ich usunięcia.

  7. Kwestie formalne
    1. Złożenie zamówienia na Platformie oznacza akceptacje obowiązujących zasad sprzedaży wysyłkowej zgodnie z „Ustawą z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”.
    2. Sklep podlega prawu polskiemu, a wobec wszystkich spraw dotyczących korzystania z niego mają zastosowanie dedykowane przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Osoby działające wbrew  przepisom prawa oraz wbrew niniejszego regulaminu Sklepu ponoszą pełną odpowiedzialność za te działania i mogą zostać pociągnięte do odpowiedzialności prawnej.
    3. W kwestiach nie ujętych w niniejszym regulaminie, zastosowanie mają obowiązujące w tym zakresie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Życzymy udanych zakupów | Zespół Planeta Bio


 Jastrzębie-Zdrój 30/9/2019

google pay

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl